graviditet?

jag skulle vilja vara gravid.. ha en stor fin mage och sen ha en liten bebis i famnen, det vore seriöst inte fel.. visst jag kanske är lite för ung jag är 16 år och fyller 17 osv.. men ni tror inte att ja skulle kunna ta hand om en unge alltså mest då mina föräldrar men tror ni endå inte att jag skulle förändras om jag fick en liten bebis.. det är verkligen allting jag önskar mig, kan se folk gå med en unge eller mina kompisar gravida eller vad som helst, alltså jag får ju verkligen panik för JAG VILL OCKSÅ! visst en dag kommer jag ha unge osv, men orkar man verkligen vänta så länge? jag verkligen ÄLSKAR barn..

Kommentarer
Postat av: Marie

Jag älskar oxå barn ! Men det är nog klokt att vänta några år .. :)

2009-06-15 @ 12:31:28
URL: http://maariehaansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0