godmorgon inlägg!

HEEEEEJ! :D
jag vaknade nyss och är fanimej lite bakis, men de e väl endå klart man är det efter skolavslutningsdagen! Igår drog vi först på skumpartyt och uuuusch, FJORTIS FJORTIS FJORTIS.. det var bara massvis med fjortisar och det sög hästpung så vi drog oss ut och festade ist vid typ udden.. det var faktiskt lite mysigt sådära.. Vi var ngr som satt o drack och hade det jävligt mysigt och idag, jadu vad händer idag. jag vet inte riktigt festa kanske ngnstans!
godmorgon allihopa! :)

Kommentarer
Postat av: Miss*E*

Hej! skickar ut ett meddelande till mina läsare att nu kan du följa min blogg via www.bloglovin.se :D gå bara in på min blogg,och klicka på länken under mitt foto!

2009-06-13 @ 14:54:40
URL: http://ericadanielsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0