gårdagens knasdag!

Gårdagen hände det rätt mycket.. först var jag på nova med massor av folk sen skulle några av mina vänner bråka med en brud.. tyckte ändå lite synd om henne om jag ska vara ärlig vi var många hon var ensam med en kompis. dom spottade på henne hon och en av våran kompis stog o slogs, dom ramlade in i buskar det var fight helt enkelt.. jag gjorde då ingenting eftersom jag har blitt mammas lilla flicka! och nu ska dom gå på mina kompisar, men endå så kom dom inte idag. vi väntade hela dagen så nu har dom fått göra deras val, vi var frivilliga och komma till kragsta idag men dom vägrade och komma så nu blire aldrig någon "hämd" eller vad det är dom ville ha på mina vänner. menmen, senare så fick jag o malin iden att vi skulle tälta för vi ville inte dra hem och så var becca med också, vi slog upp tältet men o sova där vart det ju inte då! först så började vi dricka lite granna sen så åkte vi till väsby och käkade donken, vi tog världens jävla omväg dröjde oss en timme o komma till väsby, vi var där vid 1 på natten och kom tillbaka till vallentuna igen vid 3 tiden på natten.. då åkte jag och malin och väckte tobbe o ngr när dom låg o sov.. men dom var så jävla sega på och vakna jag knackade fett hårt o grejer så såg vi att dom hade pilar o piltavla ställde vi oss där o spelade pil, och malin vann då (a).. sen efter typ en halvtimme vaknade dom o vi fick äntligen komma in i värmen. sen när vi hade värmt oss åkte vi moppe o fick med oss tobbe så åkte vi runt o lekte tuffa typ 4 på morgonen.. sen efter ett tag så åkte vi till våran lärare o väckte han sen äntligen vid 7 tiden kom jag hem igen men kunde fan inte somna då bara för jag var för övertrött. så jag satt lite vid datan osv så har kanske sovit 5 timmar i natt och är sjukt jävla trött just nu alltså..
& jag har blivit sjuk, synd om mig. är förkyld och har feber o grejer, men inte fan tänker jag sitta inne på sommarlovet så fuck att ja e sjuk är ute endå! :)
tog massvis med bilder igår också, en del kommer snart! :)

puss och kram! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0