!

Okej nu ska jag berätta lite saker för er, men får inte nämna den ena brudens namn, så vi kallar henne Kajsa!

Kajsa då hon är rätt skum tycker jag för.. Först så knullar hon min bästis pojkvän när dom var tillsammans och hon säger till mig att hon hade knullat en annan kille för hon hade massor med sugmärken men efter en vecka ungefär så säger Daniella att det var min bästis pojkvän för att Kajsa hade sagt det till Daniella och jag blir jävligt sur eftersom min bästis har vart med om lite skit och hon har verkligen hittat en kille som hon verkligen tycker om sen kommer Kajsa "våran såkallade kompis" och går bakom ryggen på bästis och knullar henne pojkvän, gör man verkligen så? det tycker faktiskt inte jag.. Så min bästis slog henne och det tycker jag var rätt för det finns vissa regler och man går inte över den gränsen, jag har själv gjort det och jag fick mina smällar för det och det var det rätta det bara är så.. MAN KNULLAR INTE KOMPISARS POJKVÄNNER? Okej men iaf, nu fortsätter vi.. Om man knullar sin kompis pojkvän ber man inte om ursäkt då? än att bara stå där som ett fån o ba jag har knullat han blablabla.. man ber faktiskt om ursäkt och sen för en vecka sen så skickade du folk på min bästis? så vi åkte rätt ut i en skog o kom in på en tomt o fan vet jag för hon skickade massor med folk på henne för att hon slog henne, men det var rätt att hon slog dig..  Sen sitter då "Kajsa" och säger att det är ja som hade daniellas jacka sist så sitter hon o säger att jag som i nte ens har rört jackan ska betala 200kr till daniella.. haha alltså det är ngnting som inte är rätt i ditt huvud. men nu fick du sm du ville du fick betala 400kr endå och jag slipper och betala och sen daniella slog dig o du säger att det inte gjorde ont? att det var versta lösa slaget? hur kommer det då sig att du flög bakåt och började gråta? hm, det går inte riktigt ihop, du vet att alla har videon o att där ser man att du flyger bakåt o allting? Aja och nu när vi har snackat när nova personalen med höll du på och börja gråta hela tiden och du sa att allt o alla ljög och att du hade rätt hela tiden o allting haha bruden, tycker faktiskt lite synd om dig..  efter att vi snackade med nova personalen leker du fett trevlig varför göra det? vi tycker inte om dig, vi vill inte ha dig som vän vi klarar oss utan dig. du gjorde dina fel o du ändrade dig ingenting alls o du kollade bitch blickar hela tiden o sen tror du att du kan komma och leka trevlig? det funkar inte så, okej? Vi vill inte ha ngnting med dig och göra inte för att vara elak men säger bara sanningen bara så du vet...
& till bästis du vet att jag står alltid på din sida och gör allting för dig hoppas du vet det <3

Kommentarer
Postat av: BESTIS

jag älskar dig mest älskling

2009-06-06 @ 18:23:06
URL: http://jagevicyy.blogg.se/
Postat av: Becca

haha de e en jävla massa folk som heter kajsa nuförtiden xD

2009-06-07 @ 19:21:35
URL: http://musmatta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0