borta bra, hemma BÄST!

nu har jag kommit hem igen efter 6 dagar tror jag det blir, jävligt skönt har ju faktiskt haft min hemlängtan lite.. okej men iaf,

dag 1: Vi åkte till borlänge när vi kommer fram till borlänge stog det skyltar, gångbana eller buss och becca säger ska vi ta bussen och jag tänker ju men det kan ju inte vara så långt att gå så vi börjar gå och vi insåg att vi skulle ta bussen. dröjde oss ett jävla bra tag det var kanske en mil emellan och det var ju SJUKT varmt och vi hade ju värsta packningen, aldrig mera så där mycket packning.. vi kommer fram till campingen och tänker ÄNTLIGEN kan vi sätta upp tälten o ta det lugnt o sätta oss i skuggan, men nejnej det gick ju inte för då skulle man stå i en jävla kö till banden först sen skulle man stå i kö så att dom kollade vad man hade med sig så man inte hade med sig glasflaskor osv sen kommer den där jävla campingkön, vi fick stå och vänta i en campingkö i 3 jävla timmar och jag lovar er det var segt. DET VAR VARMT! vid 12 tiden fick vi up tälten o då kollade vi runt lite sen gick vi och sov vi var ju helt jävla slut efter den dagen!

dag 2: vaknade tidigt av att det kokade i tältet solen lyste mitt på det, vid halv 8 var det bara och kliva upp o käka frulle.. vi gick runt kollade lite o gick till bajamaja inte det mysigaste men vafaan ibland måste man lida lite. men iaf vi är påväg till bajamaja så kommer det fram en brud till becca "jävlar vilka tuttar får jag känna" och hon kände på dom.. sen när vi kommer ut från bajamaja kommer hon där igen o e skit full o säger till hennes två kompisar o så säger hon kolla vilka jävla tuttar hon har, då står frida, freddi och alex o tar på hennes tuttar dom var faktikst jätte trevliga. efter det börjar vi dricka o är fulla o glada hela dagen och freddi kommer fram till oss och säger att en kille går o samlar på hår så vi låter han självklart klippa av en bit av vårat hår.. vi gjorde egentligen ingenting den dagen utom att vi umgicks med märsta folk o några solna folk göteborgare o sollentuna folk, det var mysigt det. satt utanför några solna brudar mot kvällen för dom hade "fest" och då kom det en massa folk och sjukt trevliga var dom och det visade sig att en av dom kände ngr av mina kompisar, lite coolt sådära^^

dag 3: ja då var det onsdag och vad hände då, kommer fan inte ihåg så jävla mycket alltså... vi festade iaf igen som vanligt hehe. vi vaknade iaf tidigt och sen fick vi iden att vi tar med oss sovsäckarna o lägger oss i skuggan o sover lite och det var sjukt skönt, tror vi gick o shoppade lite på willys den dagen också. men hände iaf ingenting speciellt i think! :)

dag 4:
vet iaf att jocke ifrån sandviken hade kommit o vi skulle gå o kolla på nå jävla band men nej då var det i öltältet o man behövde vara 18 år baaajs på de! men vi var ju fulla o glada o vi tänkte ju att ja går o äter langos, ÅÅÅÅH så jävla gått har ätit de två ggr under festival tiden men fan ksulle kunna leva på det, det såg skit äckligt ut men så jävla fucking gått alltså på riktigt! aja men iaf, vi kom ju då inte in o ja o becca tappade bort varandra fulla som vi var jocke gick in o kollade på dom sen efter ett tag hittade jag och becca varandra o stog o väntade på jocke, sen kom jocke whohoo då gick vi ifrån festivalområdet påväg till campingen vi sätter oss ner o jag tappar min telefon :o inte bra alltså, men märkte det ju inte direkt utan när vi var på campingen o sitter vid jockes tält o umgås med ngr trevligt folk vi går o letar o jag får ju panik, inte min telefon o mitt simkort och tänkte det får inte vara sant, men sen efter vi hade gått o letat så gick vi och la oss.

dag 5: vi vaknade o vi går o lägger oss i skuggan åh, det var ju bara så skönt sov hela dagen i skuggan sen ringer de på beccas telefon o hon svarar och då säger en kille "jag har hittat en telefon" becca säger "okej" hon trodde det var en kille ifrån sandviken så säger becca "ska du säga nå mer eller jag ligger och sover" då säger han "jag hittade en telefon igår" då fattar hon att det är min telefon jag blir helt jävla överlycklig alltså becca ringde skrev sms "den som hittar den här telefonen får 100kr i hitelön" dagen efter ringer en kille jag får telefonen o becca säger "vi har inga 100 kr" då säger han "jag som är fattig" men han  fick en cigg ist och han hade fan använt min telefon... haha lite synd om snubben men han hade fan använt min telefon jävla stjärt! men där på kvällen gjorde vi samma sak som alltid vi drack o hade det roligt och vi skulle kolla promoe också men nej så vart det inte men vi gick och kollade nå annat skit som sög enligt mig men inte enligt becca o ja trodde jag skulle dö på riktigt alltså :o dom var ju som jävla hundar hela jävla bunten..

dag 6: vi orkade inte mera o vi fick hemlängtan osv så vi åkte till sandviken o vi kom hem till beccas pappa o då äter vi mat o herrejävlar vad gott det var vi hade ju inte ätit ngnting på hela jävla dagen! vi gör makaroner med hamburgare o jag lovar er det var de godaste jag ätit på hur länge som helst... efter det går vi o lägger oss o kollar film o självklart så somnar vi sen vaknar jag av att ngn står o bankar på beccas jävla dörr då är det jenniefer som kommer över och ja som ville sova men nej det sprack kunde inte somna om efter de :P. vi tänkte ju vi är bara inne idag o tar det lugnt och sånt så ja o becca sätter oss o spelar monopol när jenniefer hade dragit hem sen så vill becca helt plötsligt supa med jenniefer så vi skriver lite med ngr i sandviken o då började vi fixa oss osv och sen kom 2 st o hämtade oss med bil sen helt plötsligt släpper dom av oss o vi fattar ingenting o sen kom jenniefer o då skulle vi helt plötsligt åka partybussen så vi går till enen och dom hämtar upp oss igen o vi åker till donken o där satt ngr i partybussen men hade dock ingen förare men en brud kunde då köra så vi åkte runt med den till ja kanske 3 på natten eller ngnting sen åkte vi hem till en kille o kollade lite film där o hade det trevligt sen vid 7 tiden på morgonen kom vi hem till becca o då tänker vi att vi ska dygna eftersom de va onödigt o somna så vi satte oss och åt o fortsatte vårat monopol o så spelade vi ngt annat spel vid halv 8-8 tiden somnade vi faktiskt i soffan o vaknade kl 20 i 10.

dag 7: vi packade ihop mina saker o åkte till resecentrumet o ja satte mig på bussen och tog den, segt var det dröjde ungefär 3 timmar så vid 20 i 2 var jag i sthlm och jag var ju så jävla hungrig då eftersom jag inte hade ätit ngnting så ja satte mig ensam på donken o käkade, haha.. drog mig ner på tunnelbanan o behövde åka enda till danderydssjukhus o ta bussen därifrån efter som att dom fixar spåren o fuckar allting, suck^^ det var varmt o ja ville ju bara hem, hem, hem och åter hem. men iaf kom hem nu för inte så länge sen kom hem vid 20 i 4 tiden o när ja är påväg hem så krockar två bilar, den ena kör in i stjärten på den andra, haha lite roligt..

det här är vad som hänt mig under dom här dagarna jag var borta och jag är sjuk :(  har jätte ont i halsen har hosta o sånt, inte skönt.. har vart sjuk i fdan typ 2 veckor nu eller ngnitng men nu är jag iaf hemma och det är bara allt för jävla skönt! ( bilder kommer senare )

& till vicy o daniella KOM HEM NUNUNUNUNUNU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0