tråkig söndag!

just nu sitter jag här vid datan, helt själv.. vicy ligger och sover, hon som inte sovit ngt alls nästan i natt och jag som sov skit mycket i natt! ikväll ska vi åka bil, whohooe, åka runt lite. :D vems bil det får ni inte veta, hihi (a) Har varit i täby idag också ett tag.. men vad händer ikväll då? torsdag åker jag och vicy iväg föresten, vi åker till göteborg.. men iaf, det händer ju inte ett skit här alltså, så jävla tråkigt ställe man bor på alltså och fattig det är man också, det är inte bra alltså.. menmen, nu ska jag vara lite elak o väcka vicy o dra ut..
puss my hoes <3

min syster, flickvän, mitt allt, hon e sexig ajjjjjjt? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0