jag kände inte igen mig själv, då är man ju inte frisk .. :o



det här är helt otroligt, jag har inte kännt igen mig själv. alltså första bilden är ju orginal bilden och själv då så hade man inte sett den för vicy hade gjort om den och jag hade bara den hon hade gjort om. och jag trodde att den till höger var jag, men det var ju tydligen vicy. jag har frågat sjukt många vem av dom som är jag och alla säger den till höger, men jag är faktiskt den till vänster. så alla nu som tror att jag är vicy här är den orginella bilden och nu ser ni att den till vänster är jag och höger är vicy!

och förlååååååååååååt vicy för jag la ut den här bilden, snälla ta inte bort den och förstör mitt fina blogginlägg? snälla, alla måste ju få se vem som verkligen är jag på bilden.. :o

Kommentarer
Postat av: Jma "abbe" Frank

Saknar dig också vet du väl ...

2009-07-28 @ 21:27:33
URL: http://jemuar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0