jag har tråkigt så jag gör sexfrågor xD

Porriga frågor:

1. När hade du sex senast? - inte så länge sen
2. har du blivit med barn någon gång? - nope
3. vad är det pinsammaste du har gjort under en sexakt? - emh, det vet jag inte :P
4. vem är den bästa du har haft sex med? - hah, jadu :P
5. vem är den sämsta du har haft sex med? - de kan jag ju inte säga här..
6. har du haft sex med någon kompis? - aarå
7. vem var en slump att du hade sex med? - emh, ja?
8. ångrat någon av dom? - jo det gör jag verkligen!
9. var du kär i alla? - nej bara i 1
10. är/har du varit en player? - nejnej fan! :D
11. När blev du av med oskulden? - inte så länge sen :D

Har du haft sex i
12. Ett badkar/dusch? - nope
13. på ett tak? - neej .
14. en toalett? - aa
15. i en skog? - nä
16. i en säng? - aa
17. i en husvagn? - nä det tror jag inte
18. i en bil? - njae.
19. När var din första kyss? - fan ofta man kommer ihåg sånt? :O
20. Hur gammal var ditt äldsta hångel? - ja venne inte så jävla gammal heller.
21. Hur många seriösa förhållande har du haft? - 2 ..
22. Hur många gånger har du varit riktigt kär? - 2
23. När kramade du någon senaste? - igår ..
24. Saknar du någon speciell nu? - mmh, tyvärr..
25. Har du svårt att bli kär? - njae, har jag väl..
26. När kysste du någon senast? - emh, typ fredags-lördags natt?
27. Ångrar du det? - vettefan.
28. är du singel? - aah..
29. när fick du en komplingmang senaste? - hm, fan vet ja :P
30. Har du träffat någon internetperson? - aa tror de xD
31. vem vill du ha sex med? - jadu finns ngr .. (a)

alla som har haft sex gör listan innan en timme gått,
annars får du otur med sexlivet 2 år frammåt

Kommentarer
Postat av: Tippie

Oh måste jag göra!;D

2009-07-02 @ 00:49:41
URL: http://tippie.blogg.se/
Postat av: patte D

du har visste knullat i en bil :P

2009-07-02 @ 21:10:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0