hemma igen!

suck, nu har man kommit hem igen.. det var faktiskt rätt mysigt där vi var. vi var några mil utanför göteborg på ett ställe som hette kungsbacka.. vi bodde rätt udda, vid en ishall i typ en minilägenhet(?) men det var bara för att min lillebror var på hockeyläget..
Detta hände under dagarna!
torsdags dygnade vi och åkte bil till kungsbacka och vi sov egentligen egenom hela resan dit.. när vi kom fram så bäddade vi och sånt och sen var det bara o sätta sig i bilen igen, för då jävlar skulle vi till liseberg! det var sjukt kul där bara att jag och vicy var rätt trötta. vi började med och åka flume ride ( eller vad den nu hette ) sen åkte vi balder, kanonen o massa mera, åt sockervadd gjorde vi också!
fredags så åkte vi till ullared och jag hittade massviss med saker, perfym, mascara, kläder, lösnaglas och lite mera, det var sjukt mycket folk där också.. sjukt segt. ullared nästa år också, rekomenderar faktiskt ullared det är sjukt billigt och det finns sjukt med saker också, hihi!
lördag idag alltså så åkte vi bil.. eller ah, vid kl 10 behövde man ge bort nykeln och vi skulle inte åka förens halv 2 ungefär så mamma gav mig och vicy pengar så fick vi gå ner på stan och handla lite frukost eftersom dom hade ätit upp all mat, vi drog ner på stan och gick in på ett cafe och köpte en varsin macka o en coola och dela på och sen hittade vi våran älskade kaka som vi lärde äta som efterrätt. mumsssss! vid 11 tiden kom vi tillbaka och då satte vi oss i bilen och sen har vi bara åkt bil hela dagen och inte gjort nå speciellt
nu ska vi iaf ut och får se om det blir nått kul ute, smeeeeeeeeeeeeek! <3
ps, bilder kommer när jag kommit hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0