hatar vissa människor!

jag har ingenting emot fjortisar, jag kan själv vara en ibland och det är ngnting jag står för.. men när man säger fjortisar till sånna som ser ut som sånna så säger dom "vad snackar du om? jag är ingen fjortis".. varför inte stå för det man är jag förstår faktiskt inte det. alla har en gång i tiden varit fjortis men endel stannar tyvärr och blir inte mycket mer mognare. nu sitter jag verkligen inte och säger att jag är perfekt eller någonting för ingen människa är egentligen perfekt, alla har ngt..
en annan sak jag inte heller förstår är hur folk egentligen kan sitta o säga att man är en hora eller ngnting o börja snacka om ens liv när dom inte vet vem människorna är? hur kan dom veta så jävla mycket, för att dom har hört eller? är rykten sanna? nej det är dom inte!

aja orka slösa sin tid på folk som är omogna o inte har nått liv, jag kan ta skit men jag har en viss gräns och det har alla. när folk snackar om min familj, eller om mina vänner och lite mera saker!

jag är mig själv, verkligen ingen annan!

Kommentarer
Postat av: Linda - det handlar om helheten!





förlåt om jag stör. förlåt om detta uppfattas som störande reklam.

--



jag är en helt vanlig tjej som skriver om min enkla vardag, mode o lite om det lilla extra.



i min blogg kan du följa mig, den riktiga linda, genom mitt liv som före detta långtidsjukskriven,

o till mitt liv som det ser ut idag.



Jag vill att du tar dig en titt i min blogg, o även att du följer mig via bloglovin.

jag följer så klart även dig.

Jag tycker nämnligen att det är dags för oss små bloggare att ta oss uppåt,

att vi får synas och höras. Det är minsann vår tur att glänsa och vår tur att bli hörda, inte sant!?



Tillsammans kan vi ta oss uppåt, o

samtidigt ta ner dem alla provocerande bloggare som ljuger, är ytliga, bedrar och spelar ett spel.



summan av alltsammans: titta in hos mig, följ mig via bloglovin, vi ska nå toppen tillsammans!

2009-07-05 @ 22:48:06
URL: http://lindapyykkonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0