BÄSTIS, SYSTER, FLICKVÄN! <3


vicyy hjärta lillsara, jag vet inte hur jag ska börja men asso ända sen du kom in i mitt liv har det varit perfekt, även fast alla mammor och pappor klagar på oss när vi är tillsammans att vi bara gör dumma saker, så är det lixom du&jag föralltid.. tänk så mycket vi har gjort på bara lite mer en 4 månader, vi har haft så jävla kul tillsammans, skrattat gråtit hatat och förlåtit, vi bråkar lixom typ varje jävla dag men asso vi blir alltid samms alla syskon bråkar ju lixom, men när vi gör det det är lixom för vi älskar varandra så jävla mycket, vi är med varandra varje dag. vi sover över med varandra, vi bråkar med folk vi rymmer, vi gör allt tillsammans, alltid när jag är ledsen å mår dåligt finns alltid du där.när alla andra sviker och snackar skit så finns du där och gör mig glad, och när du är ledsen så gör jag allt för att det ska bli bra igen. tänk alla ställen vi varit på, vi åkte lixom runt hela stockholm och träffade massa kompisar, sen rymde vi till örebro och hade inte ens pengar till att åka hem, alla nätter vi rymt och ralles pappa hittat oss haahha! och när vi krökar tillsammans det är ju såå mysigt vi gör värkligen allt tillsammans, jag vet fan inte vad som skulle hända om du försvann från mig, jag skulle seriöst inte kunna leva, du är min andra halvva utan dig blir jag inte hel, du är lixom min stora syster jag ska ju gå i dina fotspår, alla vuxna försöker fan sära på oss. å säger att det blir bättre,men det blir det ju fan inte vi ska vara tsm så är det bara, och dom lyckas inte heller vi rymmer ju bara haha, ja skulle kunna säga att jag älskar dej tusen miljoner ggr men du skulle ändå inte fatta hur mycket du betyder för mig, du fattar inte hur glad jag är att du finns och är just min bästa kompis,jag vet att jag kan vara dryg ibland och typ så men jag vet inte vad jag ska göra ibland blir allt bara knas, men vad som än händer så kommer jag aldrig lämna dej det kommer vara du och jag när vi är typ 100 år hoppas jag, det går värkligen inte att glömma allt roligt vi gjort på den här korta tiden, det känns som vi känt varandra hela livet fast det bara är två månader, så mycker vi har hunnit gjort så många kul perssoner vi träffat haha du fattar vilka jag tänker påå ? (a) jag kan lixom snacka om allt med dig det är dej jag ringer när jag behöver hjälp, fast jag ringer dej typ aldrig för jag är ju med dig varje dag, vi är så lika om man tänker efter, jag säger värkligen inte allt det här bara utan jag menar det du är en äkta vänn en ån som alla behöver, jag tycker synd om dom som inte har dig.

vicyy hjärta lillsara, jag vet inte hur jag ska börja men asso ända sen du kom in i mitt liv har det varit perfekt, även fast alla mammor och pappor klagar på oss när vi är tillsammans att vi bara gör dumma saker, så är det lixom du&jag föralltid..jag skiter i vad alla andra säger tillexempel polisen o soc och dom, vi skiter i det och lever livet gumman,allt bara knasar jusst nu men det löser sig, vi klarar allt eller hur ?ingen kkmr kunna sära på oss det lovar jag dig, tänk så mycket vi har gjort på bara lite mer en 4 månader, vi har haft så jävla kul tillsammans, skrattat gråtit hatat och förlåtit, vi bråkar lixom typ varje jävla dag men asso vi blir alltid samms alla syskon bråkar ju lixom, men när vi gör det det är lixom för vi älskar varandra så jävla mycket, vi är med varandra varje dag. vi sover över med varandra, vi bråkar med folk vi rymmer, vi gör allt tillsammans, alltid när jag är ledsen å mår dåligt finns alltid du där.när alla andra sviker och snackar skit så finns du där och gör mig glad, och när du är ledsen så gör jag allt för att det ska bli bra igen. tänk alla ställen vi varit på, vi åkte lixom runt hela stockholm och träffade massa kompisar, sen rymde vi till örebro och hade inte ens pengar till att åka hem, fan vad kul vi hade där lixom vi typ åt chips till frukost lunch och middag för vi hade ingen annan mat, sen var vi lixom som gubben i lådan och sov ute på en golfbana.alla nätter vi rymt och ralles pappa hittat oss haahha! och när vi krökar tillsammans det är ju såå mysigt sen typ alla gånger jag köpt cola och alltid händer samma sak med den, vi gör värkligen allt allt ALLT tillsammans, jag vet fan inte vad som skulle hända om du försvann från mig, jag skulle seriöst inte kunna leva, du är min andra halvva utan dig blir jag inte hel, du är lixom min stora syster jag ska ju gå i dina fotspår, alla vuxna försöker fan sära på oss. å säger att det blir bättre,men det blir det ju fan inte vi ska vara tsm så är det bara, och dom lyckas inte heller vi rymmer ju bara haha, ja skulle kunna säga att jag älskar dej tusen miljoner ggr men du skulle ändå inte fatta hur mycket du betyder för mig, du fattar inte hur glad jag är att du finns och är just min bästa kompis,jag vet att jag kan vara dryg ibland och typ så men jag vet inte vad jag ska göra ibland blir allt bara knas, men vad som än händer så kommer jag aldrig lämna dej det kommer vara du och jag när vi är typ 100 år hoppas jag, det går värkligen inte att glömma allt roligt vi gjort på den här korta tiden, det känns som vi känt varandra hela livet fast det bara är två månader, så mycker vi har hunnit gjort så många kul perssoner vi träffat haha du fattar vilka jag tänker påå ? (a) jag kan lixom snacka om allt med dig det är dej jag ringer när jag behöver hjälp, fast jag ringer dej typ aldrig för jag är ju med dig varje dag, vi är så lika om man tänker efter, jag säger värkligen inte allt det här bara utan jag menar det du är en äkta vänn en ån som alla behöver, jag tycker synd om dom som inte har dig. sommaren 08 kommer bli så himla underbar med dig, det har ju typ gått halva nu eller snart och det har varit så jävla kul, jag är lixom ingenting utan dig. men när jag är med dig är allt perfekt. även om jag inte säger att jag älsakr dig hela tiden så vet du att jag gör det, varje sekund jag inte är med sig känns som en evighet det är lixom helt tomt utan dig jag vet inte vad jag ska göra, som när jag var i thailand det ända jag tänkte på var dig och jag längtade hem, sen när du var i turkiet det var ju en hel vecka, värsta veckan i mitt liv, jag ville bara sova hela tiden, hade lixom inget annat att göra sen direkt när du ringde mig mitt i natten och var på arlanda blev jag skit glad jag ville bara träffa dig direkt då å när ja gjorde det blev det lixom mitt hjärta helt fyllt igen och jag blir så hinmla glad av att bara höra din röst eller se dig, och ditt skratt vem kan motstå det lixom haha,vi får aldrig glida ifrån varandra lova det! fuck alla andra lixom det är du&jag och om vi bårjar bråka fett mycket någon gång så kommer jag ändå göra allt för dig för du är min stora syster, jag kommer alltid hjälpa dig vad du en ber om, vi är värkligen som systrar, delar på allt , kläder,pengar å sånt jag älskar dig så jävla mycket,du är värkligen en äkta vänn hoppas du vet det och förlåt för alla gånger jag varit fittig och lämnat dig å så tillexempel den gången du fick gå ända till märsta mitt i natten, förlåt jag vet lixom att jag inte är den perfekta vännen men det är bara med dig jag blir hel, älskling lämna mig aldrig, det är du som får mig att orka och gå upp varje morgon och känna lycka, hoppas du fattar hur mycket du betyder för mig nu,<3sara lillsara edström <3 victoria vicyy jones det är så det ska vara lixom, kan alla bara fatta det ! sen den 2 mars och föralltid,jag älskar dej så fucking mycket syster
fråån vicy


kolla vilken söt syster, flickvän, bästavän man har!
ååååååååååååååååååååååååååååååååååååh, i love yooooooooooou! aldrig utan dig syster, du vet utan dig är jag ingenting offrar seriöst allting för dig bebis! <3




Kommentarer
Postat av: lisa

Fin blogg! :)

2009-07-06 @ 17:16:43
URL: http://lisanovember.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0