<3333333

shuuue bitches <3
idag har jg inte gjort något speciellt var uppe rätt länge igår och sov till 3 sen skulle vi ner till centrum och sälja ciggaretter! more cash lxm ;) sen åt vi pizza medans vi var där nere i centrum, har ätit ute jävligt mycket nu alltså, igår åt jag och vicy i kungshallen inne i stan och dagen innan åt vi donken och idag pizza, vad blire för nå gott imorgon då.. jag har just nu sminkat klart mig, eller är nästan klar.. ska snart ut o dricka lite granna o träffa lite folk.. ska vara med ramme ralle ekta mimmi och ngr andra hihi (: vi ska snacka me en brud idag också, som är skit kaxig o säger att hon inte kan kontrollera sin ilska för hon har adhd, i dont care jag har också adhd lxm.. menmen, nu är alla påväg till kragsta nu måste vi skynda oss, puss och kram <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0