väldigt dåligt uppdatering, I know..

väldigt dålig uppdatering jag vet, men som sagt pallar inte blogga så jävla ofta nu heller så jag bloggar ibland då jag har ork .. =) snart börjar skolan, det är lite mer än en vecka kvar för mig, jag börjar den 24.. Ska gå i samma klass som vicy, beteendevetenskap. läskigt och börja i en helt ny skola och börja i en stor klass osv, eftersom jag har ju gått i en cp skola.. :o får se hur det kommer gå..

men idag iaf har jag sovit och varit på nova, filmkväll ikväll på novish ;) jag, elba, vicy, lejla, natale, alexis o 3 fältare åkte i en å samma bil och hyrde film, trångt. Svar : ja, jävligt trångt :P nu väntar jag på käk sen blir det nova hela kvällen o glo på film, fett med skönt alltsåå och fett bra nova har öppnat igen =)

aja puss och smek bitches <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0