sötnosar <3

igår var jag på the voice ett tag o fyfan aldrig mera dit alltsåå.. :O fjortisar som springer runt och uuusch, och juste såg kissie visste e jag tuff, hahah! lika ful i verkligheten som på kort var hon alltså, palla henne(?) men ist för att vara på the voice hela kvällen så skulle becca in till stan på crusing och har ju inte träffat henne på sjukt jävla länge alltså så jag drog ju och mötte henne och fyfan det regnade och vi hittade typ inte varandra men till slut så gjorde vi de :D så sov jag hos henne också..

 menmen händer idag då? jag vet inte riktigt själv vad jag ska göra vicy fyller ju år ska träffa henne senare i think.. :)


o ngn har tagit sönder hennes moppe och det är inte okej! hur kan man vara så jävla fittig och förstöra ngns moppe, du som har gjort det borde skämmas och får jag reda på vem du är så jävlar alltså, man gör fan inte sånt alltsåå! finns vissa gränser..
menmen, skriver senare älsklingar

Kommentarer
Postat av: johan

Dessi själv som skrev ;P hahaha

2009-08-16 @ 13:54:13
URL: http://johanbliixt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0