sista dagen i bulgarien!

nu e det sista dagen kvar och det kenns skont men endo inte, alltso vill hem lite men endo vill jag stanna.. jag komer sakna strenderna, vermen, solen, alltiiing! menmen imorgon kommer man hem och treffa vicy, det e det jag lengtar till iaf! :) och becca ockso men hion kanske e i sandviken ner jag kommer :( menmen, snart ska jag eta iaf, klockan e 10 over 6 her, gor bara en timme frammot men imorgon kl 1 i svensk tid alltso do jevlar e jag i sverige igen om det itne e massa knas med forseningar och grejer men hoppas inte det.. sen ska jag sova snart ockso vafan ska upp halv 7 eller do kommer bussen och hemtar oss, fett segt.. aja pusspuss alla  <33

Kommentarer
Postat av: vicks

SNART KOMMER DU ÄLSKLING ! :) <3 LÄNGTAAR <3333

2009-08-08 @ 19:33:45
URL: http://jagevicyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0