killar, killar, killar!

nu har jag faktiskt skrivit ett gb till J på pa och hoppas faktiskt att jag får ett svar tillbaka på det jag skrev, jag har bombat han och allting han svarar aldrig och det är ju en jävla sak jag vill veta.. killar är svåra ibland alltså, ibland tkr dom om en och saknar en och helt plötsligt finns man inte i deras värld något mera det är verkligen ingenting jag inte förstår.. jag har haft 1 helt jävla seriöst förhållande som verkligen var ngnting som jag aldrig i hela mitt liv ville förlora, och när jag verkligen förlorade han då rasade hela min värld ihop. blev deppig satt hemma gick inte till skolan, duschade inte, jag gjorde ingenting. jag lekte bara sjuk..

där är vi på kortet, alltså jag och mitt käraste ex!
jag har kommit över han nu (?) har gått ungefär 8 månader eller mer sen det tog slut emellan oss och vi var tillsammans i 8 månader och jag kan säga att jag hittade ju en ny kille, men han var ju bara skit.. men om jag ska vara riktigt jävla ärlig så spelar det nog ingen roll hur lång tid det går eller någonting utan jag kommer alltid att sakna den där tiden med mitt ex, för han var den bästa, jag skämdes inte över någonting, den tiden alltså kan säga fuck killar men inte han.. visst han dumpade mig och jag vart jävligt sårad men han lyssnade fortfarande på mig snackade med mig när jag mådde så jävla dåligt.. jag hoppas verkligen med hela mitt liv, allting kommer direkt ifrån hjärtat att han hittar den bästa tjejen i världen, någon han verkligen mår bra av att vara med, för den här killen visst som fan kan han vara skit men han är den BÄSTA killen som finns, alla snälla flickor TA HAN! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0