funderar på å pierca om mig..

shululululululu alla sötnosar
idag funderar jag på å pierca om mig eftersom jag har tagit ut alla mina piercingar vid läppen.. har kanyler å piercing men jag vet inte fall jag vågar. men har velat haft där jag ska ta skit länge, så varför banga lxm? men skolan börjar imorgon och kul å komma med svullen läpp då lxm, hehe.. menmen, får väl se senare om jag har piercat mig eller inte.. har ju tagit alla mina andra piercingar själv men har blivit versta fegisen efter jag piercade undernaveln eftersom det gjorde ju så JÄVLA ONT!
men det är iaf där jag vill pierca mig ååååh det är ju bara så jävla snyggt.


Kommentarer
Postat av: zaida

det är så jäkla snyggt att ha percing i läppen !

2009-08-23 @ 18:34:27
URL: http://zaida.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0