fredagen

hänt mycket i helgen eller iaf i fredags.. först drack vi lite jag bergs och becca å hade det mysigt. vi drar till kragsta å träffar massa folk där. jag säger till en brud att jag tyckte hon var fjortis å det är lxm sanningen å det är inte bara jag som sagt det. men tydligen hade hon tagit åt sig av det, fråga mig inte varför.. hennes "kille" som jag då har känt i 4 år eller nått sånt han kommer å tar stryptag på mig å slår mig.. sen hade han tydligen dragit ner massor på marken å allting, han å jag är inte vänner.. offrar man 4 års vänskap pga en brud man tkr om? skulle iaf jag inte ha gjort, men visst han gjorde sitt val nu så vad ska jag göra åt saken lxm..  fältarna å allting kom vi snackade med dom, sen skulle vi slå en brud.. hon var tydligen vid tunaskolan då, men det var ju bara lögn. jag malin och bergs går upp dit men fältarna hämtade oss å skjussade oss till centrum igen.. jag ser bruden i centrum å ja hade en hundbajs påse i handen, jag säger till henne skit här eller stryk var lite roligt, men hon sket aldrig i den :( höhö.. sen efter allt strul kom en massa snutbilar å ena snuten e skit snygg å skit snäll oxå.. sen åkte vi hem å då mötte vi tobbe å så följde han med in till mig ett tag å becca å malin sov hos mig den natten. det var min fredag, hoppas ni hade en lika rolig fredag. haha :P

jag innan vi började dricka..


bergs när vi drack


becca när vi drack




happy me när vi drack

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0