bulgarien

nu e man i bulgarien sjukt fint veder och allting, vill aldrig oka hem :D visst lengtar man hem lite men fyfan vad skont det e och slippa kalla sverige.. hehe. ja man gor vel ingenting speciellt om dagarna egentligen solar badar och eter. jag ot ngnting jette gott idag hehe,  pommesfrit och kykling och ngn gegga inrullad i pannkaka, hehe :) senare idag ska vi till sunny beach o kolla lite kleder och sont, hehe :)
saknar er alla der hemma men speciellt, J min sotnos vicy och becca! hehe :)
hoppas ni har det fint veder hemma o jag kommer sekert uppdatera ngngong igen her i bulgarien, ha det bra nu <333

Kommentarer
Postat av: vicks

ÄLSKar dej mest !!!! OCH SAKNAR DEJ MERA .. SJUKT ASSSSSO DU E MITT FUCKING LIV BBABYYY Y<3 SNART SES VI HA DET BÄÄÄÄST!!!!

2009-08-04 @ 15:17:04
URL: http://jagevicyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0